ERA en Europ Assistance bundelen krachten voor onbezorgde aan- en verkoop van woningen

ERA Belgium verkoopt woningen met garantie

ERA, het grootste netwerk van vastgoedmakelaars in België, lanceert in samenwerking met verzekeraar Europ Assistance de ERA Comfort Garantie. Hiermee verkoopt ERA Belgium woningen met garantie voor zowel koper als verkoper en dit tot 16 maanden na de ondertekening van de onderhandse koopovereenkomst.

Het aan- of verkopen van een huis of appartement is een van de belangrijkste beslissingen in een mensenleven. Michael Francken, Head of Marketing & Communication bij ERA Belgium: “Uit de grote aandacht van ERA voor de ondersteunende service bij deze beslissing en dit aan zowel verkopers als kopers, groeide een samenwerking met Europ Assistance in de vorm van de ERA Comfort Garantie. Hiermee bieden we onze klanten een optimale servicegarantie, die zijn gelijke in de sector niet kent.”

Dankzij haar uitgebreid netwerk staat Europ Assistance niet enkel aan de zijde van haar klanten wanneer ze op reis zijn, maar ook thuis in de bezorgdheden van hun dagelijks leven”, vertelt Jean-Paul Buyl, Insurance & Corporate Sales Manager bij Europ Assistance. En dat klopt. Want de ERA Comfort Garantie zorgt bij een defect aan de vaste mechanische installaties (zoals waterleidingen, verwarmingsinstallaties, toiletten, elektriciteitsvoorzieningen,…) zo snel mogelijk voor een degelijke vakman voor de herstelling. Verplaatsing, werkuren en vervangstukken worden terugbetaald, dankzij de samenwerking met de verzekeraar.

Deze gratis waarborg geldt tot 16 maanden na de ondertekening van de onderhandse koopovereenkomst, ook wel het compromis genoemd.

Als de verkoper ook voor de optie Comfort+ kiest, wordt ook al de ingebouwde keukenapparatuur mee gedekt. “We willen met deze vernieuwde service nog meer zekerheid en meerwaarde bieden aan onze klanten”, besluit Francken.

Voor meer informatie: www.eracomfortgarantie.be

Over ERA Belgium

ERA is een samenwerkingsverband van kwaliteitsmakelaars in residentieel onroerend goed dat in 1972 in Amerika is ontstaan. Wereldwijd opereert de groepering in 35 landen en de Verenigde Staten en telt ze 2.300 aangesloten, onafhankelijke makelaarskantoren. In Europa is ERA actief in 13 landen, waaronder BelgiĆ«. In BelgiĆ« bestaat de ERA makelaarsgroep sinds 1995 en telt deze momenteel 110 ERA kantoren.  Enkel BIV-erkende makelaars kunnen zich aansluiten. Deze vereiste staat borg voor een solide vakinhoudelijke en juridische graad van kennis en ervaring. Voor meer informatie surf naar www.era.be

ERA Belgium